Amot Дизер на воздух депресија дизел гориво исклучување вентили Македонија

Целта на Енапарт како локален добавувач е да Ве услужи со најдобрите цени за бараните производи со помош на своите претставништва што се лоцирани во 14 земји ширум светот. Со задоволство ќе Ви ја испратиме нашата понуда, доколку го пополните формуларот за контакт или ни испратите е-маил со Вашето барање.

FSX-200 воздух доза депресија дизел гориво исклучување вентил (CE226)

СКУ FSX-200

Моделот FSX-200 е дизајниран да се користи во комбинација со Chalwyn од AMOT пеперутка или Самостојни автоматски вентили за исклучување на воздухот. FSX-200 автоматски ќе го затвори снабдувањето со дизел гориво на моторот кога вентилот за исклучување на воздухот ќе се затвори поради состојба на преголема брзина на моторот. FSX-200, исто така, вклучува рачно копче за исклучување.

FSX-200 исто така го исполнува европскиот стандард EN 1834-1:2000 кој го опфаќа работењето на дизел моторот во зона 1 или зона 2 опасни подрачја каде што може да постои запалив гас или пареа. Овој стандард бара и горивото на моторот и доводот на доводниот воздух автоматски да се исклучат ако дојде до преголема брзина на моторот.

Карактеристики и придобивки

  • Ги исполнува EN 1834-1:2000 барањата за дизел мотори во зоните 1 и 2
  • Инстант затворање кога влезниот вентил се затвора
  • Ресетирање на вентилот за гориво се бара само по исклучувањето со вентил за исклучување на довод на воздух
  • Подесување Поставување
  • Одговара до 10mm (3/8”) цевка за гориво
  • Вклучен држач за монтирање
  • Фитинзи комплети достапни за вентили Chalwyn TMZ, D и X опсег
Вентил тело: Фрлија алуминиум
Горивни врски: ” БСП
Максимален притисок на горивото: 14 бар 200 psi
Притисок врска ” БСП
Прирачник за надување Притисни да се затвори

Комплет за монтирање за поврзување на FSX-200 со следниве вентили:

  • FSX-100 за модели D и Z
  • FSX-200 за модели D34BF и слични вентили
  • FSX-300 за модели X

Апликации

  • За употреба во апликации каде што вентилот за исклучување на дизел гориво е посакуван да се користи со вентил за исклучување на довод на воздух.
  • Го исполнува европскиот стандард EN 1834-1:2000 кој го опфаќа работењето на дизел моторот во зона 1 или зона 2 опасни подрачја каде што може да постои запалив гас или пареа. Овој стандард бара и горивото на моторот и доводот на доводниот воздух автоматски да се исклучат ако дојде до преголема брзина на моторот.
  • Погоден за мотори до 200 КС (150 kW)

Операција

Прв почеток. Откако моторот работи, патување на довод на воздух затвори вентил. Моторот треба веднаш да застане и копчето за запирање на FSX-200 автоматски треба да се повлече во позиција за стоп. Откако моторот ќе престане FSX-200 може да се ресетира со извлекување на копчето за стоп или, алтернативно, ако се остави неколку минути за да се дозволи било диференцијален притисок на горивото низ вентилот за гориво за целосно распаѓање, FSX-200 генерално автоматски ќе се ресетира.

Забелешка: ако копчето за стоп на FSX-200 е рачно управувано за да го запре моторот, може да има одложување на дејството додека се користи преостанато гориво помеѓу FSX-200 и моторот.

FSX-100 

FSX-200

FSX-300