Целта на Енапарт како локален добавувач е да Ве услужи со најдобрите цени за бараните производи со помош на своите претставништва што се лоцирани во 14 земји ширум светот. Со задоволство ќе Ви ја испратиме нашата понуда, доколку го пополните формуларот за контакт или ни испратите е-маил со Вашето барање.
СКУ FSX-200
Моделот FSX-200 е дизајниран да се користи во комбинација со Chalwyn од AMOT пеперутка или Самостојни автоматски вентили за исклучување на воздухот. FSX-200 автоматски ќе го затвори снабдувањето со дизел гориво на моторот кога вентилот за исклучување на воздухот ќе се затвори поради состојба на преголема брзина на моторот. FSX-200, исто така, вклучува рачно копче за исклучување.
FSX-200 исто така го исполнува европскиот стандард EN 1834-1:2000 кој го опфаќа работењето на дизел моторот во зона 1 или зона 2 опасни подрачја каде што може да постои запалив гас или пареа. Овој стандард бара и горивото на моторот и доводот на доводниот воздух автоматски да се исклучат ако дојде до преголема брзина на моторот.
Вентил тело: | Фрлија алуминиум | |
Горивни врски: | ” БСП | |
Максимален притисок на горивото: | 14 бар | 200 psi |
Притисок врска | ” БСП | |
Прирачник за надување | Притисни да се затвори |
Комплет за монтирање за поврзување на FSX-200 со следниве вентили:
Апликации
Операција
Прв почеток. Откако моторот работи, патување на довод на воздух затвори вентил. Моторот треба веднаш да застане и копчето за запирање на FSX-200 автоматски треба да се повлече во позиција за стоп. Откако моторот ќе престане FSX-200 може да се ресетира со извлекување на копчето за стоп или, алтернативно, ако се остави неколку минути за да се дозволи било диференцијален притисок на горивото низ вентилот за гориво за целосно распаѓање, FSX-200 генерално автоматски ќе се ресетира.
Забелешка: ако копчето за стоп на FSX-200 е рачно управувано за да го запре моторот, може да има одложување на дејството додека се користи преостанато гориво помеѓу FSX-200 и моторот.