Amot SSE Крај на издувните искри Македонија
Целта на Енапарт како локален добавувач е да Ве услужи со најдобрите цени за бараните производи со помош на своите претставништва што се лоцирани во 14 земји ширум светот. Со задоволство ќе Ви ја испратиме нашата понуда, доколку го пополните формуларот за контакт или ни испратите е-маил со Вашето барање.
SSE Крај на издувните искра апсење (CE224)
SKU CE224-SSE
Аресторот на искра Model SSE е дизајниран за вградување на крајот на издувната линија за апликации за трајна или привремена употреба. На 100% 316 нерѓосувачки челик искра одводник е дизајниран за употреба во морски, нафта и гас, рафинерии, рударство, шумарство и други опасни области апликации. Тоа е алтернатор од типот на калење кој е ATEX сертифициран во согласност со EN 1834-1/2/3:2000, EN 14363:2000 и ги исполнува
ASTM F2876-10.
Карактеристики и придобивки
- Опсег на големини за рејтингот на моторот од 4 до 124 KW (5 до 165 HP)
- ATEX EN1834-1/2/3:2000 & EN 14363:2000 согласност
- Сертифициран за употреба во зони 1 и 2 области
- Ги исполнува барањата на ASTM F2876-10 за отфрлачи на искра
- Идеален за офшор и корозивни средини
- 100% 316 одделение нерѓосувачки челик конструкција
- Крај на инсталацијата на издувните линии
- Стандардно завршува на цевката за стегање, вклучена е стегалка
- Навојни или прирабнички врски достапни за специјална нарачка
- Вертикална или хоризонтална инсталација
Опасна област: |
ATEX GC сертифициран за EN 1834-1/2/3:2000 го исполнува ASTM F2876-10 |
Монтажа: |
Крај на издувната линија |
Моќност на моторот Рејтинг: |
4 до 124 КW |
5 до 165 HP |
Големини на цевки: |
31,8 мм до 101,6 мм |
1 1/4 “до 4" |
Изградба: |
100% 316 нерѓосувачки челик |
Слабеење на бучавата: |
8-10 dB (A) типичен |
Апликации
SSE Spark Arrestor - End of издувните гасови е наменет за апликации каде емисијата на искра од издувот на дизел моторот би можела да доведе до палење на запалив материјал.
- Морски
- Рударство
- Нафта и гас префрлани и на брегот
- Рафинерии
- Шумарство
Операција
Chalwyn искра апсење се од типот на калење како што е дефинирано во BS EN 1834-1:2000 клаузула 5.10.2. Во овој дизајн блескавите честички што се испуштаат од издувните гасови на дизел моторот постојано се погодени против внатрешните површини за одводнување на искра што треба да се ладат и да се разложат пред евентуално празнење во атмосферата.