Целта на Енапарт како локален добавувач е да Ве услужи со најдобрите цени за бараните производи со помош на своите претставништва што се лоцирани во 14 земји ширум светот. Со задоволство ќе Ви ја испратиме нашата понуда, доколку го пополните формуларот за контакт или ни испратите е-маил со Вашето барање.
СКУ ЦЕ224-ССН
Моделот SSN е дизајниран специјално за да ги задоволи барањата на најновите генерации дизел мотори со ниска емисија (NRMM фаза III A/ B, фаза IV и V; еквивалентен US Tier 3 & 4: Euro 5 и 6 (други хармонизирани стандарди) и мотори опремени со уреди за третман на издувни гасови, како што се DOC (катализатори) DPF (филтри за честички) и SCR (намалување на NOx) Пост 2014.
Развиен со помош на CFD (компјутеризирана динамика на флуиди) оваа нова палета има многу помала отпорност на проток на системот од конвенционалните дизајни на прекинувачи на искри, овозможувајќи им да ги постигнат барањата за низок притисок на задниот притисок на моторите со висок проток на гас. (При оптимални стапки на проток притисокот на грбот е приближно половина од оној на другите еквивалентни модели) Овој неспокоен, помалку турбулентен внатрешен проток на гас ја намалува секундарната регенерација на бучавата што честопати се поврзува со засилувачите на искра што ги прави многу потивки низ опсегот на моќност.
Стапките на проток на издувните гасови и границите на задниот притисок варираат помеѓу производителите на мотори. Ве молиме консултирајте се со нас со вашите барања за дополнителни информации.
Опасна област: | ATEX GD сертифициран за EN 1834-1/2/3:2000 ги исполнува ASTM F2876-10 | |
Замолчување: | Индустриска стандардна постојана инсталација | |
Моќност на моторот Рејтинг: | 10 до 750 kW | 13 до 1005 КС |
Големини на цевки: | 38 мм до 254 мм | 1 1/2 “до 10" |
Изградба: | 316 нерѓосувачки челик | |
Слабеењето на бучавата: | 12 dB (A) типичен |
Апликации
SSN Spark Arrestor е наменет за апликации каде емисијата на искра од издув на дизел мотор би можела да доведе до палење на запалив материјал.
Операција
Chalwyn искра апсење се од типот на калење како што е дефинирано во BS EN 1834-1:2000 клаузула 5.10.2. Во овој дизајн блескавите честички што се испуштаат од издувните гасови на дизел моторот постојано се погодени против внатрешните површини за одводнување на искра што треба да се ладат и да се разложат пред евентуално празнење во атмосферата.