Целта на Енапарт како локален добавувач е да Ве услужи со најдобрите цени за бараните производи со помош на своите претставништва што се лоцирани во 14 земји ширум светот. Со задоволство ќе Ви ја испратиме нашата понуда, доколку го пополните формуларот за контакт или ни испратите е-маил со Вашето барање.
SKU 4047
Модел 4047 се користи како 2-Way или 3-Way висок капацитет, низок притисок вентил за подесувања од 0.1 psi паѓа на 11.2 psi зголемувањето во текот на неколку опсези. Апликациите вклучуваат сензори за гас со низок притисок, вода, гориво, масло или за сензори и контрола на нивото на течноста. Со цевки до вакуумската порта, вентилот може да се користи за да се почувствува вакуумски притисок од 0,1 psi што паѓа. 4047 може да открие преоптоварување на гасните мотори со насетување на вакуумскиот притисок во влезниот колектор.
Вентил тело и домување: | Алуминиум без залив | |
Вентил макара: | елоксирани алуминиумски | |
Стандардни заптивки и дијафрагма: | N/нитрил | |
Макс. оперативни притисоци пристаништа 1,2, и 3 | 860 кПа | 125 пси |
Макс. контролен притисок на дијафрагмата: | 138 кПа | 20 psi |
Доказ притисок - дијафрагма | 207 кПа | 30 psi |
Макс. температура: | 66° C | 150° F |
Област на проток на вентил: | Кв = 1.0 | Cv = 1.2 |
Нето тежина: | 2,26 кг | 5 lbs |
Операција
2-насочен вентил за да се отвори при зголемувањето на притисокот
Порт 1 мора да биде вклучен. Зголемувањето на притисокот ќе го отвори
Порт 2 до пристаништето 3 над точката на патување.
Вентил да се отвори на паѓање притисок
Порт 3 мора да биде вклучен. Паѓањето на притисокот ќе го отвори
Порт 2 до Порт 1 под поставената точка на патување.
Работата со 3-насочен вентил за 3-насочна акција е идентична со онаа за 2-Way, освен што нема да има приклучени порти. На вентили поставени да патуваат на зголемувањето на притисокот, Порт 1 ќе се отвори за Порт 2 до веднаш под точката на патување. Порт 3 ќе се отвори за Порт 2 на местото на патување. При паѓање на притисокот, Порт 3 ќе се затвори прво. Потоа Порт 1 ќе се отвори за Порт 2.
AMOT Model 4047 има “мртва точка” во точната позиција на центарот, што го спречува преклопувањето на пристаништата 1 и 3. Поради ова, пристаништата 1 и 3 нема да се отвораат и затвораат истовремено во точката на патување.