Amot 4054 Пневматски патување Индикатор Македонија

Целта на Енапарт како локален добавувач е да Ве услужи со најдобрите цени за бараните производи со помош на своите претставништва што се лоцирани во 14 земји ширум светот. Со задоволство ќе Ви ја испратиме нашата понуда, доколку го пополните формуларот за контакт или ни испратите е-маил со Вашето барање.

4054 Пневматски индикатор за патување

SKU 4054

AMOT Model 4054 Индикатори за патување се дизајнирани да покажат кој уред за сензори во системот за контрола на безбедноста се зафатил и предизвикал моторот да се исклучи. Индикаторот за патување 4054 е елоксиран (Gulfproofed) за да се спротивстави на корозијата во атмосферите на морскиот крај. За заштита на вратилото е обезбеден транспарентен пластичен капак. Погоден е за системи за контрола на безбедноста на воздухот, гасот или нафтата. Секој посакуван број на сензори вентили и Индикатори за патување може да се користи во системите за безбедност

.

Карактеристики и придобивки

  • Посочува проблеми
  • Широк опсег на притисок
  • Анодизирана (Gulfproofed) алуминиумска конструкција
  • За нафта, гас или воздух под притисок systemsBody материјал: Gulfproofed алуминиум Вратило материјал: нерѓосувачки челик Стандардна печат материјал: Viton Корица материјал: Поливинил хлорид (ПВЦ) Мин. работен притисок: 69 kPa 10 psi Макс. работен притисок: 0,11 кг 4 мл
    Материјал на телото: Алуминиум отпорен на заливот
    Материјал на вратило: Нерѓосувачки челик
    Стандарден материјал за заптивка: Витон
    Покријте материјал: Поливинил хлорид (ПВЦ)
    Мин. работен притисок: 69 кПа 10 psi
    Макс. работен притисок: 0,11 кг 4 мл
Апликации
  • Индикација за патување со сензор во пневматски или хидро-механички систем

  • Мотори

  • Пумпи

  • Компресори

Операција

4054 обично се насочува кон портата VENT на AMOT сензорниот вентил. Кога вентилот за сензори отвори, притисокот ја принудува црвената вратило на 4054 надвор каде што може да се види. Мал притвор го заклучува вратилото кога е целосно продолжен, спречувајќи негодување поради вибрации. Вратилото рачно се ресетира со притискање на флексибилниот пластичен капак додека вратилото не се исчисти со лицето на индикаторот. Бидејќи маслото од масло е контролен медиум во типичниот систем прикажан на слика 2, нема да има директна индикација кога исклучувањето се должи на нискиот притисок на маслото. Ако постои исклучување на системот и нема индикации треба да се претпостави дека нискиот притисок на маслото е причина

.

4054C1B

4054C2B