Amot 4500D температура и притисок за контрола на вентили Македонија
Целта на Енапарт како локален добавувач е да Ве услужи со најдобрите цени за бараните производи со помош на своите претставништва што се лоцирани во 14 земји ширум светот. Со задоволство ќе Ви ја испратиме нашата понуда, доколку го пополните формуларот за контакт или ни испратите е-маил со Вашето барање.
4500D Контролен вентил за температура и притисок (“до 4 “| DN 50 до DN100)
СКУ 4500Д
Комбинираниот вентил за контрола на температурата и притисокот AMOT се користи во апликации каде истовремено се потребни и контрола на температурата и притисокот. Комбинира контрола на температурата, регулирање на притисокот и олеснување на притисокот во еден колекторски вентил, со што се намалуваат трошоците за инсталација и се поедноставува планирањето на материјалот. Вентилот е дизајниран да се монтира директно на резервоарот за масло за намалување на цевките.
Карактеристики и придобивки
- Комбиниран притисок, температура и ослободување на притисокот во еден вентил
- Далечински низводно пилот регулација на притисокот
- 4 “внатрешно почувствуван 3-насочен вентил за контрола на температурата
- Интегриран вентил за ослободување на притисокот
- Јаглероден челик или конструкција од не'рѓосувачки челик
- Пристаништа за инструментација
- Ги намалува трошоците за инсталација (вентили, цевки, фитинзи, прирабници)
- Го поедноставува планирањето на материјалот
- PED погоден за течности од група 1 и 2
- ATEX 2 2G Екс H IIC Т6... Т3 Гб X
CE
Стапка на проток: |
72 м 3 /час |
320 ГПМ |
Работен притисок: |
7 бар |
100 psi |
Материјал на телото: |
Јаглероден челик |
Куќиште на регулаторот: |
Алуминиум |
Цевки врски: |
2 “до 4 “SAE J518C 3000 |
Тежина: |
50 кг |
110 фунти. |
Апликации
- Дизајниран за употреба во апликации каде што е потребна контрола на температурата и притисокот на маслото за подмачкување, како што се гасните турбини.
Операција
4500 е специјално дизајниран и развиен од AMOT Controls како вентил за регулирање на притисокот и температурата за апликации за масло за подмачкување. Притисокот на маслото се регулира со пилот управуван регулатор на кертриџ. Пилот храна на регулаторот се зема надолу поток на филтрите за масло за да се почувствува притисокот на маслото. Притисокот се контролира со регулирање на количината на масло што се фрла преку регулаторот на касетата, назад кон
главниот резервоар.
Температурата на маслото потоа се контролира со внатрешно почувствувана 3-насочна температура во вентилот. Протокот на маслото потоа се дели помеѓу тече низ ладилник надворешен на вентилот и внатрешен бајпас што тече директно до термостатските елементи. Протокот низ внатрешниот бајпас и ладеното масло што се враќа од ладилникот се мешаат и регулираат со температурните елементи до саканата температура пред да го напуштат вентилот. Маслото регулирано со температура и притисок излегува од вентилот и тече низ филтрите на системот за масло за масло пред да тече до опремата
што бара подмачкување.