Набавете го производот Amot 4087B021-AA по компетитивна цена во Македонија , со помош на нашиот професионален тим.
Доколку сакате да го купите производот 4087B021-AA , Вие сте на вистинското место.
Со помош на нашата развиена дистрибутивна мрежа, можете да го набавите производот 4087B021-AA како и сите производи на Amot од нашата компанија.
Со нашите професионални услуги ќе Ви помогнеме да заштедите време и пари.
Се стремиме кон тоа да ги сведеме Вашите трошоци и време при процесот на набавка на минимум.
Енапарт не е овластен Македонија дистрибутер на Amot . Сите брендови и логоа кои се прикажани на овој веб сајт припаѓаат на нивните сопственици.
Нашата компанија врши продажба на производи во својство на препродавач.
Со задоволство ќе Ви ја испратиме нашата понуда, доколку го пополните формуларот за контакт или ни испратите е-маил со Вашето барање.
4087 издувните гасови температура вентил
СКУ 4087
AMOT 4087 температура на издувните гасови вентил е затворен во работна или “задоволни” состојба, и патувања отворени кога поставената температура е надмината.
Карактеристики
Сигурна заштита
Долг живот
Сетила 150 до 760° C (300 до 1400˚F)
Витон заптивки
Нерѓосувачки челик добро
Рачно или пневматско ресетирање
Едноставно за одржување
Додатоци
625 - О-прстен, Витон
257L001 - О-прстен, Витон
866L001 - маст, висока температура
Вентил тело и макара:
Алуминиум
Па материјал:
347 нерѓосувачки челик
Максимален притисок во пристаништето:
8.6 бари
125 пси
Максимален притисок надвор од бунарот:
*68,9 бари
1000 psi
Пневматски ресетирање:
2.7 бар
40 psi
Минимален притисок за ресетирање:
10.3 бар
150 psi
*: Прикажаниот притисок е максимално дозволен.
Апликации
Вентил со дејство на предвремени активира со зголемување на температурата на бунарот и наменет за употреба главно како сензор за температура на издувните гасови.
Операција
Активирањето на вентилот е предизвикано од зголемување на температурата што го проширува не'рѓосувачки челик добро со брзина побрза од онаа на Род. Pushrod се движи кон бунарот, дозволувајќи им на двете топки да се лизгаат во жлебот помеѓу Горниот клип и Пат Клипот. Ова го ослободува клипот кој е пролетен натоварен од главната пролет. Клипот се движи нагоре дозволувајќи средната заптивка на О-прстенот да се движи покрај пристаништето IN, поврзувајќи го IN со VENT. Повторното поставување на вентилот се постигнува со цврсто притискање на врвот на клипот откако на бунарот му е дозволено да се олади
под точката на патување.
Види лист со податоци за целосна операција информации.