Регулаторот за брзина во основа е затворено хидраулично коло без сопствен извор на енергија. Се состои од цилиндар исполнет со масло, клипна шипка и клип, контролен вентил и резервоар за компензација. Кога регулаторот прачка двојки со надворешен подвижен орган, клипната шипка се движи за да го затвори еднонасочниот вентил внатре, што го принудува маслото преку цевката за пренос кон контролниот вентил, каде што наидува на ограничување што може да се прилагоди надворешно за да се одреди брзината. Маслото тече низ контролниот вентил во другата комора која е одделена со клипот. За време на движењето на враќањето, еднонасочниот вентил се отвора и маслото тече слободно за да овозможи брзо движење на враќањето. Внатрешниот или паралелниот резервоар го компензира движењето на шипката и минималниот удар. Натопи-стапчето во резервоарот може да се користи за одредување на нивото на маслото. Овие регулатори на брзината можат да бидат опремени со контролни вентили како што следува вентили за забрзување (SKIP), стоп вентили (STOP), комбинации на забрзување+стоп вентил (SKIP + STOP). Овие вентили нормално се отвораат и контролираат со воздух. Изменети на овој начин, регулаторите за брзина можат да ја запрат и/или забрзаат брзината поставена од надворешно прилагодливо
рачно тркало.Производителот | Enerfluid |
---|---|
Земја | |
Број на дел | 40RLE250VS |