Лизгачките рампи работат со граничните прекинувачи на типови на пролетно враќање. Ролерот на рачката на ролерот се доведува од наклонетата контактна површина во соодветната положба на префрлување. Ако лизгачката рампа е отстранет, прекинувачот се враќа во првобитната положба. Работните рампи се користат за прекинувачи за ограничување на насоката. Ако ролерот на рачката на ролерот ја напушти оперативната камера, карактеристиката за останување на прекинувачот за ограничување на насоката гарантира дека останува во последната позиција на префрлување. Долгите верзии на двата типа рампи се дизајнирани за лифтови со голема брзина, кратките верзии се дизајнирани за лифтови со бавна брзина.
Кара ктер истики
робустна рампа изработена од леан метал за активирање на крајни прекинувачи или врата блокови
операција рампа GK-L и насока рампа UK-L се прилагодени за поголеми брзини на автомобилот стегач фиксирање направени на монтажа шина (железнички не е вклучен во опсегот на испорака) вообичаена полож
ба вертикална
Производителот | Kronenberg |
---|---|
Земја | |
Број на дел | GK-K |