Општи прашања
Која е вашата дејност?
Основна дејност на компанијата е да им овозможи на клиентите да дојдат до тешко достапните делови.
Дали сте официјален претставник/дистрибутер на производителот?
Ние не сме официјални претставници и/или дистрибутери, но бидејќи имаме повеќе канцеларии низ светот имаме можност директно да комуницираме со производителот и да ви доставиме квалитетни производи. Со некои производители сме и во преговори за склучување на договори за партнерство. Испратете ни барање за опрема од кој било производител што ве интересира - ќе се обидеме да ви понудиме најдобра цена и услови за испорака.
Обработка на барања
Зошто ве интересира каде е вграден делот?
Oвие информации ни се потребни бидејќи производот е OEM (производ направен за специјална намена) и е специјално произведен за производителот на опремата во која е вграден производот. Затоа и ни требаат повеќе информации за да го обработиме ова барање. Ве молиме наведете во која машина/опрема се користи овој производ. Ве молиме испратете фотографија од етикетата на овој уред.
Дали го примивте моето барање? Го испратив по е-пошта / преку веб-страницата. Кога ќе добијам одговор?
По приемот на барањето, во рок од еден ден ќе добиете потврда со бројот со кој Вашето барање ќе биде регистрирано во нашиот систем на е-адресата што ја имате наведено. Доколку не добиете повратен одговор, Ве молиме телефонски контактијате го нашиот тим за да се утрвди проблемот.
Ја плативме профактурата, дали е направена нарачката? Дали го добивте плаќањето?
Ние посветуваме особено внимание на нарачките. Штом Вашите пари ќе бидат примени на нашата банкарска сметка започнува процесот за нарачување на производите. Информациите за обработката на Вашата нарачка ќе Ви бидат испратени по е-пошта. Можете да го проверите статусот на Вашето барање/ Вашата нарачка на нашата веб-страница, или можете да ни се јавите и колегата кој е одговорен за Вашата нарачка ќе Ви ги даде потребните информации.
Дали продавате оригинална опрема?
Ние работиме директно со производителите. Имајќи го предвид фактот дека го обработуваме барањето врз основа на бројот на производот - можеме да го доставиме токму она што Ви треба!
Можете ли да ни испратите технички опис за производите за кои сме заинтересирани?
Да секако. Направете барање во апликацијата и со праќањето на понуда, ќе Ви испратиме целосен технички опис со цртежи, за да бидете сигурни дека понудените производи ги исполнуваат сите Ваши барања.
Дали доставувате и документација за производите?
Сите потребни документи се приложени со испорачаниот производ. Доколку е потребна дополнителна документација, Ве молиме наведете кои документи се потребни во Вашето барање.
Комерцијални понуди
Зошто е потребно толку долго да се обработи барањето? Кажете ми колку долго да чекам за понуда?
Нашите колеги се во постојана комуникација со производителите за сите информации за уредите што Ви се потребни. За да се изготви понуда зависи од тоа колку брзо ќе добиеме одговор од производителот.
Може ли да ја дознаам цената и достапноста на залихите? Дали е достапен овој напис/напис?
Сите уреди наведени во каталогот се испорачуваат на барање. Нашите менаџери директно ги прашуваат производителите за цени и услови за испорака.
Каков попуст ни дадовте во КП? Дали комерцијалната понуда вклучува попуст за нас како трговска организација?
Секогаш поставуваме оптимална цена за сите испорачани уреди. Сите прашања за попусти се разгледуваат само поединечно.
Ако нарачате помала количина наместо поголема серија, можете ли да ја заштедите цената?
За жал, единечните трошоци може да се зголемат бидејќи количината се намалува поради транспортните трошоци и ценовната политика на производителот на уредот.
Услови за достава
Можете ли да ги наведете точните параметри за тежина и големина на опремата?
На барање, нашите менаџери ќе ви ги дадат сите информации што ви се потребни за производот.