Amot 2180 дијафрагмата управувана 2-начин гас пилот вентил Македонија
Целта на Енапарт како локален добавувач е да Ве услужи со најдобрите цени за бараните производи со помош на своите претставништва што се лоцирани во 14 земји ширум светот. Со задоволство ќе Ви ја испратиме нашата понуда, доколку го пополните формуларот за контакт или ни испратите е-маил со Вашето барање.
2180 дијафрагмата управувана 2-начин гас пилот вентил
СКУ 2180
AMOT Model 2180 вентилите ќе го исклучат гасот за гориво и ќе го пропустат колекторот кога се користи на мотор со внатрешно согорување. Нормална примена на овој модел е за исклучување на моторот на гас во случај на опасна состојба како што се висока температура јакна вода, низок притисок на маслото за подмачкување, прекумерна вибрации, висока температура на празнење гас итн Вентилите се користат во комбинација со комплетен систем за контрола на AMOT со користење на AMOT сензори за следење на состојбата на моторот.
Карактеристики и придобивки
- Компактен дизајн
- Не се потребни прилагодувања
- Заменливи гумени вентил седишта
- Индикатори за отворена затворена позиција
- Голем капацитет двојно седиште вентил
- Голем пропустливи пристаниште
|
2180ED |
2180ES |
Вентил тело: |
нодуларен лив |
Фрлија челик |
Домување на дијафрагмата: |
Фрлија алуминиум |
Притиснат челик |
Мин. притисок за полн удар: |
138 кПа |
20 psi |
552 кПа |
80 psi |
Клапан рејтинг: |
862 кПа |
125 psi |
за 150 lb за 300 lb |
138 кПа 276 кПа |
150 psi 300 psi |
|
Двете верзии: |
Макс. континуиран притисок: |
552 кПа |
80 psi |
Коефициент на проток: |
2”
3"
|
Кв = 74
Кв = 95
|
Cv = 85
Cv = 110
|
Апликации
Операција
AMOT модел 2180 вентили ќе го исклучат гас гориво и пропустливи колектор кога се користи на апликации со мотор со внатрешно согорување. Кога притисокот се применува на дијафрагмата, вентилационата порта се затвора и главните пристаништа се отвораат за да признаат гас за гориво на моторот. Кога притисокот на дијафрагмата е ослободен, пролетта ги затвора главните пристаништа и големиот пропустлив порта го испушта колекторот за довод на моторот предизвикувајќи брзо исклучување.
Нормалната примена на овој модел е за исклучување на гасен мотор во случај на опасна состојба како што се висока температура на водата од јакна, низок притисок на маслото за подмачкување, прекумерни вибрации, висока температура на празнење на гас итн во комбинација со комплетен систем за контрола на AMOT со користење на AMOT сензори за следење на состојбата на моторот.
Код
2180ED11А-АА 2180ЕС11А-АА
2180ЕД21А-АА 2180ЕД31А-АА 2180ЕС31А-АА 2180ЕД41А-АА
2180ЕД4А-АА 2180ЕД51А-АА 2180ЕД4А-АА 2180ЕС61А-АА |
2180ED13А-АА
2180ЕС13А-АА 2180ЕД23А-АА
2180ЕД33А-АА 2180ЕС33А-АА 2180ЕД43А-АА
2180ЕД53А-АА 2180ЕД53А-АА 2180ЕС63А-АА |
2180ЕД11Б-АА 2180ЕС11Б-АА 2180ЕД21Б-АА
2180ЕД31Б-АА 2180ЕД31Б-АА 2180ЕД41Б-АА
2180ЕД41Б-АА 2180ЕД51Б-АА 2180ЕД4Б-АА |
2180ЕД13Б-АА
2180ЕД13Б-АА 2180ЕД23Б-АА
2180ЕД33Б-АА 2180ЕД33Б-АА 2180ЕД43Б-АА
2180ЕД53Б-АА 2180ЕД53Б-АА 2180ЕД63Б-АА |