Целта на Енапарт како локален добавувач е да Ве услужи со најдобрите цени за бараните производи со помош на своите претставништва што се лоцирани во 14 земји ширум светот. Со задоволство ќе Ви ја испратиме нашата понуда, доколку го пополните формуларот за контакт или ни испратите е-маил со Вашето барање.
СКУ 4164
4164 хидро-механичкиот вентил за исклучување на дизел гориво е дизајниран да го намали снабдувањето со гориво на моторот за да го заштити од оштетување ако се надминат неговите работни параметри. Две верзии на вентилот се достапни. Еден целосно го намалува снабдувањето со гориво, запирајќи го моторот. Другиот има прилагодлив игла вентил кој овозможува доволен проток на гориво за да се кандидира на моторот со прилагодлива брзина на мирување
.Домување: | Црна елоксирани алуминиумски | |
Коефициент на проток: | Кв = 1.47 | Cv = 1,7 |
Поврзување со гориво и масло: | ¼” NPT | ¼” БСП Тр |
Максимален притисок на горивото: | 20,7 бар | 300 psi |
Максимален притисок на маслото: | 10.3 бар | 150 psi |
Паѓање поставување притисок патување: | 0,34 до 1,4 бари | 5.0 до 20.0 psi |
Рачно ресетирање бравата осипување: | Автоматско осипување | Рачно држење за притисок на маслото: |
Апликации
Операција
Со моторот што работи во нормални услови, работата на вентилот за исклучување на горивото е целосно автоматска. При губење на притисокот на маслото за подмачкување, снабдувањето со гориво е или отсечено за да го запре моторот или да се намали со опционален, прилагодлив игла вентил за поле за да го стартувате моторот со брзина на мирување.
За да започнете, копчето за ресетирање на вентилот мора да биде поставено на позицијата “почеток”. Откако моторот ќе почне копчето за ресетирање автоматски ќе оди во позиција на работа ако вентилот е опремен со автоматско ресетирање бравата осипување. Ако вентилот не е опремен со бравата за автоматско ресетирање, копчето за осипување мора да се држи во стартна положба додека не се изгради притисок на маслото, кога ќе се ослободи копчето автоматски ќе оди во