Amot 4504 температура и притисок контрола вентили Македонија

Целта на Енапарт како локален добавувач е да Ве услужи со најдобрите цени за бараните производи со помош на своите претставништва што се лоцирани во 14 земји ширум светот. Со задоволство ќе Ви ја испратиме нашата понуда, доколку го пополните формуларот за контакт или ни испратите е-маил со Вашето барање.

4504 вентил за контрола на температурата и притисокот (2 “| DN50)

СКУ 4504

Комбинираниот вентил за контрола на температурата и притисокот AMOT се користи во апликации каде истовремено се потребни и контрола на температурата и притисокот. Тоа е комбинација на контрола на температурата, регулирање на притисокот и олеснување на притисокот во еден колектор вентил, а со тоа намалување на трошоците за инсталација и поедноставување на планирање на материјалот. Вентилот е дизајниран да се монтира директно на резервоарот за масло за намалување на цевките.

Карактеристики и придобивки

  • Комбиниран притисок, температура и олеснување на притисокот во еден вентил
    • Далечински низводно регулирање на притисокот
    • 2½” - 3" внатрешно почувствуван 3-насочен
    • Интегриран вентил за олеснување на притисокот
  • Јаглероден челик или нерѓосувачки челик конструкција
  • Пристаништа за инструментација
  • Ги намалува трошоците за инсталација (вентили, цевки, фитинзи, прирабници)
  • Го поедноставува планирањето на материјалот
  • PED погоден за група 1 & 2 течности
  • ATEX II 2G Ex h IIC Т6... Т3 Gb X
  • CE

Стапка на проток: 72 м3/час 320 ГПМ
Работен притисок: 7 бар 100 psi
Материјал на телото: јаглероден челик
Куќиште регулатор: Алуминиум
Цевки врски: 2" до 4 “SAE J518C 3000
Тежина: 50кг 110 фунти.
Апликации
  • Дизајниран за употреба во апликации каде што е потребна контрола на температурата и притисокот на маслото за подмачкување, како што се гасните турбини.

Операција

4504 е специјално дизајниран и развиен од страна на AMOT Controls како вентил за регулирање на притисокот и температурата за апликации на маслото за подмачкување.
Притисокот на маслото е регулиран од страна на пилотот управувана кертриџ регулатор Пилот се хранат на Регулаторот се симнува по поток на филтрите за масло за да го почувствува притисокот на маслото. Притисокот се контролира со регулирање на количината на масло што се фрла преку регулаторот на кертриџот, назад кон главниот резервоар.

Температурата на маслото потоа се контролира од внатрешно почувствуваната 3-насочна температура во вентилот. Протокот на маслото потоа се подели помеѓу тече низ кулер надворешен на вентилот и внатрешен бајпас кој тече директно на термостатските елементи. Протокот низ внатрешниот бајпас и ладеното масло што се враќа од ладилникот се мешаат и регулираат со температурните елементи до саканата температура пред да го напуштат вентилот. Температурата и притисокот регулирано масло излегува од вентилот и тече низ филтрите на системот за масло за лубе пред да тече до опремата која бара подмачкување.

Поедноставена температура и притисок вентил Шематски:

4504A1SAS045

4504A2SAS045

4504A1SAS055

4504A2SAS055

4504A1SAS057

4504A2SAS057

4504A1SAS075

4504A2SAS075

4504A1SAS090

4504A2SAS090

4504A1SAS095

4504A2SAS095

4504A1SAS100

4504A2SAS100

4504A1SAS105

4504A2SAS105

4504A1SAS110

4504A2SAS110

4504A1SAS115

4504A2SAS115

4504A1SAS120

4504A2SAS120

4504A1SAS130

4504A2SAS130

4504A1SAS135

4504A2SAS135

4504A1SAS140

4504A2SAS140

4504A1SAS145

4504A2SAS145

4504A1SAS150

4504A2SAS150

4504A1SAS155

4504A2SAS155

4504A1SAS160

4504A2SAS160

4504A1SAS165

4504A2SAS165

4504A1SAS170

4504A2SAS170

4504A1SAS175

4504A2SAS175

4504A1SAS180

4504A2SAS180

4504A1SAS185

4504A2SAS185

4504A1SAS195

4504A2SAS195

4504A1SAS205

4504A2SAS205

4504A1SAS215

4504A2SAS215

4504A1SAS225

4504A2SAS225

4504A1SAS230

4504A2SAS230

4504A1SAS240

4504A2SAS240